Jump to content
Sign in to follow this  
coolmen815

Hd 7950 ml 10.8.3

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb succesvol mijn hackintosh upgedate naar 10.8.3 (Voor de mensen die nog meer een z77x-ud5h hebben je moet alleen je audio kext weer opnieuw installeren)

Ik heb gelezen dat 10.8.3 de HD 7000 series ondersteund dus heb ik mijn XFX HD 7950 weer in mijn Systeem gezet. Maar als ik ML opstart krijg ik boot0: DonexV en allemaal rare tekens. Dus heb ik geprobeerd in OSX te komen met Clover. Dat lukte bijna alleen krijg ik een wit scherm. Ik heb gelezen dat je de "sleep trick" moet doen maar helaas werkt sleep niet op mijn systeem dus ik kan niet uit sleep komen.

Verschillende mensen zeggen dat je een code moet injecteren in ati7000xcontroller. En dat je ati.c moet aanpassen.

Hoe moet ik dat doen? Ik heb hier totaal geen verstand van.

Vriendelijke groet Coolmen815

Kan je je handtekening aanpassen aub :)

Je zal toch eerst een paar dingen moeten fixen voor je 7950.

De vreemde tekens bij het booten kan je verhelpen door Chameleon te updaten. Dat kan met bv. Kext Wizard.

Sleep zal je ook moeten fixen, werkt bij mij ook. Hoe heb je geïnstalleerd? Welke kexts heb je geïnstalleerd?

Heb je al een bootable backup gemaakt?

En je zal een DSDT moeten gaan gebruiken als je het 100% wilt laten draaien.

Dit is misschien wel een handige handleiding om te volgen: AMD 7970 Working With Full QE ! - ATi - InsanelyMac Forum

Als je met Clover verder wilt komen moet je inderdaad je sleep goed aan de praat zien te krijgen. Wit/Zwart scherm verhelp je met de sleep truc.

Ja zal ik doen als ik klaar ben met het fixen van mijn hackintosh.

Het is mij toch inmiddels gelukt om in het systeem te komen en de videokaart werkt, maar ik krijg na 2 min steeds random restarts. (Sleep werkt trouwens heb bios geüpdatet)